Enkla returer   Betal med Klarna   Fasta låga priser

1-3 dagars leverans

inom Sverige med Postnord.

Vanliga frågor


BESTÄLLNING

HUR VET JAG ATT MIN ORDER BLIVIT REGISTRERAD?
Du får en orderbekräftelse till mailadressen du angav vid köpet. Kika gärna i skräpposten också så mailet inte fastnar där. Har du inte fått någon kort efter att du gjort en order kan det betyda att något gått fel med ditt köp. Hör av dig till oss så hjälper vi till.

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON ORDERBEKRÄFTELSE?
Om du lagt en order hos oss men inte mottagit en orderbekräftelse kan det bero på att du angett fel mailadress. Hör av dig till oss på help@hijabfactory.com och fråga om vi har en order registrerad på dig så kan vi korrigera din e-mail adress och maila dig din orderbekräftelse. Det kan också bero på att ordern inte gått igenom, hör då av dig till oss innan du lägger en ny beställning för att undvika att det blir dubbla beställningar.

HUR SPÅRAR JAG MITT PAKET?
Du får ett mail med en spårningslänk så snart din order lämnar vårt lager. Dubbelkolla även din skräppost, ibland kan mailet hamna där.

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON AVISERING?
Om det gått 5 dagar efter att du lagt din beställning hos oss och du inte fått din avisering så hör av dig till oss. Det kan bero på att mobilnumret du angett vid beställningen tex saknar någon siffra. Hör av dig i tid till oss då paketet ligger kvar i 14 dagar och vi debiterar 150 kr för ej uthämtade paket.

KAN JAG ÅNGRA MITT KÖP?
Vill du ångra ett köp innan din order hunnit lämna vårt lager så maila oss omgående på support@hijabfactory.com. Vi kan dock inte garantera att vi hinner åtgärda detta innan din beställning skickas, då vårt lager är mycket snabba i plock och pack. 

KAN JAG GÖRA ÄNDRINGAR I MIN ORDER EFTER KÖP? 
Tyvärr kan vi inte göra ändringar i din beställning efter genomkört köp, inte heller lägga till eller ta bort produkter. Om ordern inte skickats än kan vi makulera den, kontakta gärna oss på support@hijabfactory.com så hjälper vi dig.

 

BETALNING

KAN JAG BETALA MED KORT?
Ja, du kan betala med VISA, Mastercard och American Express.

KÖPET GICK IGENOM MED FAKTURA SOM BETALNINGSSÄTT, KAN JAG ÄNDRA TILL KORTKÖP I EFTERHAND?
Har du lämnat sidan som säger ”Tack för ditt köp!” så är köpet avslutat och då kan du tyvärr inte byta betalsätt. Vill du makulera din order och istället lägga en ny med rätt betalsätt så kontaktar du oss på support@hijabfactory.com.

NÄR KOMMER FAKTURAN?
Har du valt att betala med Klarna faktura så kommer fakturan att skickas ut från Klarna till din email. Fakturan skickas ut den dag som vi skickar din order från vårt lager, eller dagen efter. Har du valt att betala med Klarna Konto, vilket innebär avbetalning, skickar Klarna ut en faktura per post månaden efter. Du kan välja om du vill betala allt omgående eller vänta. Har du valt Klarna kampanj-betala i "vald månad" skickas fakturan hem i brevlådan i slutet på den valda månaden. Exempel, Klarna kampanj-betala i Oktober, skickas fakturan hem i brevlådan i slutet av oktober. Om du har betalat med kort och behöver en faktura så kan du maila support@hijabfactory.com så skickar vi ut ett kvitto.


ERBJUDANDEN

JAG GLÖMDE SKRIVA IN MIN RABATTKOD
Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig på bästa sätt.

MIN RABATTKOD FUNGERAR INTE
Kontrollera gärna stavningen en extra gång och se efter om det finns någon angiven giltighetstid för koden. Annars ber vi dig kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig på bästa sätt.

ALLMÄNT OM ERBJUDANDEN
HijabFactory kan ibland erbjuda kampanjer på sajten, exempelvis fri frakt eller nedsatt pris. Dessa förmånligare villkor gäller så länge kampanjen är aktiv och för de specifika varor som anges av HijabFactory i samband med kampanjen. HijabFactory förbehåller sig rätten att när som helst återkalla sådana kampanjer. Erbjudanden på specifika varor på sajten gäller under en begränsad tid och så länge lagret räcker.

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen